Hultsfred 2006
Tänkte väl att det kunde vara dags att skapa en sån här tråd, nu när festivalen börjar närma sig. Som många förmodligen redan vet så ska ju kent dit å spela. Blev helt galen när alex skickade ett sms typ klockan 2 samma dag som det blev klart att de skulle dit. Förra året blev det ju klart att de skulle till roskilde EFTER att jag och alex hade köpt biljetter till hultsfred. Hultsfred förra året var iofs något av det bästa som hänt mig, så jag blev ju långt ifrån besviken. Men visst känns det lite småsurt att både Sigur Rós och Morrissey ska till roskilde i år istället. Fast vi kommer ju få KENT för i helvete! sådeså... å iaf jag kommer få se sigur och morrissey vid andra tillfällen i år, så mig gör det inte så mycket. nog skitsnackat.. Vi har flera andra bra artister till hultsfred i år, bl.a. Babyshambles, Kristian Anttila, The Slaves, Pascal. Och Cardigans å HIM måste man väl förmodligen se också, bara för att man är kändiskåt. I tisdags förra veckan blev det ju klart att bl.a. TSOOL, Nephew, The Strokes och The Concretes skulle komma också. Men förmodligen kommer väl hälften av det man vill se att krocka med varandra, som det var typ förra året. Men det blir nog ändå mycket vackert i sommar, asså musikmässigt. Vädret blir nog lika pissigt som det brukar vara på festivaler. XP
Spelschemat släpps imorrn :D
Concretes har tyvärr ställt in men Lou Reed!!, kent, shambles, strokes, gnarls barkley, mitchell brothers plus allt annat. blir säkert bra.
← Tillbaka till Musik