Den seriösa förslaggivningen.
Här bör endast förslag till månadens band ge. Alla kan väl skicka in sitt förslag och motivera. Vi behöver ite åka in på andra diskussioner.

Mitt förslag till nästa månad:
Radiohead

Jag trodde jag visste vad musik var, när jag hade förstått Nirvana. När jag hade upplevt Muse.
Glöm det (inte Muse dock, avgudar dom ännu).
Radiohead visar dig en helt annan värld. Radiohead visar dig musik. Radiohead visar dig allt.
Thom Yorkes röst ger dig längtan, pianot verkar kontrollera ditt hjärta och trummorna strukturerar låten.
Gitarren fyller ut pianot på ett perfekt sätt.

Lyssna på Karma Police innan du vågar dig på nästa låt. Förundras. Kom sen och säg att dom är dåliga, om du vågar.
Sunshine é så ksukt bra jag tycker de borde vinna!!!!
Jag föreslår Depeche Mode.
Motivationer, snälla?
Nu var det längesen det här forumet var aktivt. (Alex, förlåt mig) Nu närmar det sig årsdagen för den här nättidningen, och jag vill försöka se till att forumet blir lite mer aktivt igen. Mitt förslag till månadens band, februari (eller mars) är Death Cab For Cutie. Jag ska om några få minuter ge mig av till deras konsert tillsammans med Alex, och skulle tycka det vore kul å diskutera konserten och skivorna här på forumet. Kramar!!
Simon, det är ju inte alls ditt fel att forumet har hamnat i dvala. Jag håller på som bäst med att pyssla med ett ettårsfirande.

Och Simon, klart Death Cab ska bli månadens band, herregud vad bra de var!
Hej! jag tycker nog att The Sunshine ska bli månadens band för dom jobbar så mycket men får ut så lite. Nu måste jag göra lite smyreklam för dem Köp cd:n LOVE nu! obs!!! jag känner pianisten.
← Tillbaka till Föreslå nästa Månadens Band