Nattligt flumm.
Men visst är Dancing In The Moonlight av Toploader en väldigt skön partylåt?
Feel good? :P
Förlåt, var bara tvungen att säga det ^^
Kjam, Crisssssssieboi.
Förresten, är det inte något fel på ett samhälle som behöver musik som lär en att tänka fritt och gå sin egen väg?
What are we becoming, drones?
Jag ser det mer så här att det är ett gott tecken att människor kan inspireras av varandra!
Jojo, DET är väldigt sant, men ändå liksom. Varje morgon vaknar jag bara upp lite halvt förtvivlad över att världen är så jevla formad. Om man flyter på inom formen och inte rinner över och skapar nya mönster så dör man ju nästan inombords.
Redigerat av Cris · 17 apr. 2005 14:34
Sen har musik blivit - precis som kärlek - ett överutnyttjat ord.
Folk påstår hela tiden att dom skulle dö utan musik och att dom aldrig skulle klarat sig utan det..yadayada..
Visst. Musik ser till så man knyter nya kontakter, blir glad, inser saker..
Den hjälpte mig bygga upp en egen värld, och ta mig ut mycket. Men jag kan inte sitta och leka fjortis och jag-vet-inte-vad. Musiken är , typ, det största som finns i min mening, men det som är större är vad för musik man lyssnar på.
Men det är vår uppgift att upprätthålla dess mening. Slit inte ut det. Njut bara.
Vi dör inte utan musik. Vi blir tomma. Ett eko bara.
Redigerat av Mona · 9 okt. 2005 01:16
True, man skapar sin egen värld. Men min blir ständigt punkterad och jag får slåss för att lappa ihop hålen liksom. Utan musik skulle hålen bli en enda stor rispa men som det är nu funkar det. Nätt och jämt.
Jag håller på att ta mig ur formen även om jag alltid har sett på den som någon annans form. Jag hatar alla dessa "man ska inte/borde inte" och "så där gör MAN inte" etc. Vem har satt dem normerna? Sådant suckar jag åt ständigt.
Aja, rock on dudes .lml
x D
Jag måste säga att jag har musikabstinens, jag var tvungen att lyssna på Daimen Rices platta "O" i England där jag var på språkresa. En stackars kassör var tvungen att öppna plomberingen för att låta mig lyssna på skivan, som jag egentligen har hemma.