Hultsfred, vilka ska dit i år?
Okej, nu vill jag fylla ut den här delen, så jag startar en tråd.
Nej, jag ska inte på Hultsfred, det är läskigt.
Och så skulle jag få en toffla i huvudet innan jag hinner avsluta frågan: Får jag gå på festival?
Haha, nej men det är inte av mitt stora intresse att gå på festivaler, somehow.
Förresten, så har Marilyn Manson besökt mig i mina mardrömmar. *ryser*
Slipknot är... nej. Nej.
Någon annan som ska dit och anser att det är något ALLA borde gå på?
Jag fick inte heller åka, förra året. Åkte ändå. Men det gick bra. Hemsk nervöst. Tre nybörjare var vi, men vi höll ihop, blev inte rånade, våldtagna eller fick tältet uppbränt.
Festival är toppen, livet borde vara som en festival. Jämt.
Man gör ju som man vill. Vissa tycker helt enkelt inte att det är något för dem, (fast jag anser dock att man borde testa innan man säger något).
Mycket hårdrock! Det blir toppen tror jag. Le Tigre kommer ju och det blir nog bästast. Tror jag.
Jag ska ju dit med husvagn *sneglar på rut*
Men nervös är jag inte. Jag bor ju i huuusvagn. *sneglar ännu mer på rut*
Och jag ska ju dit med alex *sneglar på alex*
men det är bara tre dagar, det ska man väl klara av?... *sneglar ännu mer... :P
Men Slipknot kan väl vara lite intressant å se, vi känner väl alla att vi har lite aggressioner att få ut. och så Marilyn Manson och Le Tigre... *ryser*... kommer inte kunna sova lugnt om nätterna... :P
The Hives, The Ark, Lars Winnerbäck och Anna Ternheim får man väl inte undgå att missa i alla fall. har hört av alex att Nine Inch Nails ska vara bra också...
AHH! Bara 69 dagar kvar till festivalen! vi som ska dit måste nog ta och börja ladda upp snart.
Slipknot har släpat upp djurkadaver på scenen. De är sjuka i huvudet, jag vill inte uppleva dem.
Fegis! :P ... fast jag tycker ju iofs inte heller riktigt om att få blodstänk på mig medan jag diggar till musik...
Slipknot är psykist störda människor som utnyttjar sina mentalt störda hjärnor som image, och lockar emotionellt störda människor. Det är in bild. Men visst, jag drar inte alla över en kam. Det finns vettiga typer som tycker att dom är bra, men jag menar. Vilken vettig människa (iaf någon med lite vett), njuter av att se snubbar i maskar släpa upp djur på scenen och bara skrika?
Är det nån här som inte uppmärksammat de underbara nytillskotten på festivalen? Vi kommer ha lilla Håkan där :) å så Mando Diao, Saybia, Bergman Rock, Mew... Detta blir en sommar som sent kommer att glömmas...
Åh, Mew är ju härliga gullepop-danskar ju! :D Eller dom är danskar va? :S:P
Det stämmer mycket bra det! De är faktiskt halvbra, musik som duger att lyssna på iaf :D
Ska ni inte se Håkan? :O Det var det värsta.
Suburban Kids With Biblical Names får ni ju inte missa ^^
Jag ska se Håkan!!!!!
Suburban Kids ska jag oxå se!
SKWBN kommer på en festival som jag är med och annordnar den 5 Juni.
Festivalen kommer att var i Haninge, alltså hemmaplan för Suburban Kids...
100:- inträde...
Andra band som komemr att spela är:
Svensk pop
Joelbitar
the big picture
Per-Henrik Beischer
Engström, vart här i haninge?
Såg suburban sist i kultan.. tillsammans med chloe och eliis the vacuum child.
Mona, Brevid gamla folketshus...
Ligger ungefär vid Gulavillan...om di vet vart det ligger..
Är du sugen på att komma?
Ja lätt ! 5e juni.. låte rbra.
Det kommer förköpsbiljetter snart...
Vi har vår sista föreställning där på lördag...
Det finns lite platser kvar... är du sugen kan du ju redan komma då!¿
Tror att man ska kunna boka upp sig på förköpsbiljetter till festivalen då!!
Men vad är det för speciell festival? I don't get it.
TA DIT BY HEART VETJA.
Nimåstenimåstenimåste.
Snälla?
/Mona, i sann Haningeanda.
Tror att vi tyvärr har bokat inn alla banden nu!
Vi planerar fortfarande hur själva festivalen ska va...
Men det är tänkt att den ska ha kortfilms visning, karaoke (eller hur fan det stavas),
innomhus scen som ska vara öppen för alla besökare att kliva upp på, för att läsa en dikt,
sjunga en sång, bäretta en historia eller vad man nu vill göra!!!
...
Ursäkta, för jag störa lite? Starta gärna en ny tråd, det här känns lite off-topic angående Hultsfred, för ni pratar väl inte om Hultsfred? :)
Haha förlåt Alexander. Vi ska skärpa oss.
*Flyttar till kalendariet*
Men! Man ska inte åka till Hultsfred. ska man åka någonstans ska man åka till Roskilde... *host* KENT *host*
Är grymt avundsjuk på min vän som ska åka dit ><
Vi kan hoppas att Kent drar sig till Hultsfred också! Och Coldplay!
hrm. nu känns det som om precis ALLA är på hultsfred, förutom jag. nåväl, ni får berätta allt sen!! :)
Jag vet att Nine Inch Nails var med på Hultsfred förra året. Någon som såg dem? Tog bilder?