Kent @ MTV klockan 10 på torsdag.
Nu får vi allt hoppas att de flesta medlemmarna inte missar det här. På torsdag spelas topp tio bäsa låtarna av Kent på MTV, klockan tio. Är det rätt uppfattat? :)
jadå, om jag bara hade haft MTV :P
Det är klockan tio på morgonen antar jag?
Well certainly Cris my dear friend!
Vart har du varit på sistone !!
Sorry about being unavailable to you my grace ; )
I'll try to behave better : )

Sorry för OT :P

*sätter alarm/påminnelse på 09:50*
Jaha...dom bästa låtarna var ju helt klart i början...och den skummaste videon "vann" :P
Nej, död & pina. Jag spelade in programmet men missade Frank som var nr 10...
Hur lyckades du med det? Ställde du in den exakt klockan 10?
Haha, nej, jag var seg och dum :P

Jag sitter där och börjar kolla på programmet. Är glatt överraskad och fascinerad över att Frank går på. Synd att det bara var som tia. Iaf. Sen så typ i mitten någonstans så slår det mig att jag borde spela in hela programmet, men jag var till en början för feg för att rota i pappas videoband, för slö för att jag nyss gått upp och för fastklistrad vid skärmen för att göra något åt saken :P

Jag lyckade slita mig när låten var över dock ^^

That's typical me :P
Oj! Har du ingen skola? Nej, jag vet hur det är med videoband. Det är alltid sådan förbannat bråk om vilket band som ska användas eller inte. Usch och fy. Tacka vet jag. Bra att teknologin går framåt. :cool:
Eller hur. Bråkbråk och habegär.

Men nej, du träffade huvet på spiken, keine Schule. Eller ingen skola iaf. Inte tills hösten. Jag gick i tvåan men hoppade av. Jag håller på och bråkar med mina föräldrar för fullt om var och hur länge jag ska gå till hösten.
Cris wrote:
Jag håller på och bråkar med mina föräldrar för fullt om var och hur länge jag ska gå till hösten.

Det där känner jag igen, men jag har inte hoppat av än. Jag går Natur inriktning Matte Data. Vad vill du gå för inriktning? Vad gick du för inriktning?
Jag gick Sam - Kultur på Franska Skolan nära Hötorget. Inte riktigt min grej.

Jag vill nog gå Estet - Sång på Fryshuset eller möjligtvis någon annan skola där jag kommer in.

Men då måste jag börja om ettan. P.ga. alla karaktärsämnen som läses redan i ettan så kan jag ju inte bara hoppa på redan i tvåan. Det är DÄR knuten sitter för mina päron. Att hela FEM år på gymnasiet är helt barbariskt och pengarpengarpengar och vi har väl slutligen kommit fram till att jag måste tjäna mitt eget uppehälle minus hyra ifall jag ska kunna göra det. Så vi får se hur det blir.

Vilken skola/årskurs går du då?
Andra ring, går jag då jag gick om första ring eftersom jag bytte till det gymnasium min gamla grundskola startade. Namnet är hemligt men man kan bara gå Samhälle och Natur, inte din grej antar jag. Skolans namn är hemlig förutom om du verkligen vill veta och mailar. :)

Du måste börja gymnasiet igen innan du är tjugo, annars blir det komvux har jag hört någonstans. Fast nu är det väl off-topic men ändå väldigt intressant. Eller vad säger alla andra?

Det är lustigt att föräldrar verkligen vill att det ska gå bra för sina barn men ändå ställer så enorma krav på dem.
Hm, man måste iaf söka studielån efter att man fyllt tjugo eller tjugoett om man fortfarande går på gymnasiet.

Det slog mig att man kanske borde starta en "Allmänt" topic någonstans? :P
Cris wrote:
Jaha...dom bästa låtarna var ju helt klart i början...och den skummaste videon "vann" :P

Har inte sett hela programmet än, men det jag vet är att det är sjukt konstigt att 747 kom på 8:e plats! :o
Ja, och det blir ännu konstigare när man jämför med vilken låt som kom etta.
Ojoj, jag ha rverkligen varit lite off. Ni får ursäkta mitt internet och eventuellt annat.

Alexander wrote:
Jag går Natur inriktning Matte Data. Vad vill du gå för inriktning? Vad gick du för inriktning?

Alexander, är inte det jobbigt?
Jag själv ska gå Natur inr Astronomi & Data.
Jag hoppas jag överlever.

Redigerat av Mona · 13 apr. 2005 14:10

Mona, från och med igår blev det officiellt, jag har blivit utbränd. Jag orkar knappt med någonting nuförtiden. Men du kommer förhoppningsvis inte göra som jag; att du hoppar av en skola och går om gymnasiet, gör inte det. För när du är 18 så vill du börja leva som en egen individ och det kan inte gymnasiet tillåta dig då du måste göra det du måste.

Jag vill inte skrämma dig. Det du ska helt enkelt göra är att gå tre år och få betyg som du blir nöjda över. För mer än tre år i gymnasiet är inte nyttigt.
Och jag som propsar på att få gå om ettan, dvs typ totalt fem år i gymnasiet :S
Men du måste ju göra det tids nog!
Sooner is better.

Ett av mina oändliga motton:
LET'S GET IT OVERWITH.

Haha jag är inte så värst skrämd.
Jag har latat mig utav helvete i alla år, och klarat mig med schyssta betyg.
Jag kommer klara mig. I know. I always do.
← Tillbaka till #001 - Kent (April 2005)